Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Федірківська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04405828) був реорганізований і увійшов до складу Волочиської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Федірки
Волочиський район, Хмельницька область

26 сесія

щодо соціально - економічного розвитку 2015

Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої  (позачергової) сесії

від  30 січня 2015 року    с. Федірки   №  826

 

Про Програму соціально – економічного та

культурного розвитку сільської ради на 2015 рік.

 

          Керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні, сесія сільської ради

                                             В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити  Програму соціально – економічного та культурного розвитку сільської ради на 2015 рік .   (додається)
  1. Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій, розташованих на території ради, вжити всіх належних від них заходів щодо виконання завдань даної Програми.
  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань

      соціально –економічного розвитку, землекористування та соціального захисту

      населення.

 

 

                                               Сільський голова                                Л.Ф.Кучер

П Р О Г Р А М А

соціально-економічного та культурного розвитку

Федірківської сільської ради на 2015 рік.

 

І.Вступ.   

         Метою Програми є визначення,  на основі аналізу результатів діяльності за 2014 рік, нагальних потреб, цілей та завдань, конкретних та реальних заходів щодо соціально-економічного та культурного розвитку сільської ради на 2015 рік.  

ІІ. Аналіз соціально-економічного розвитку ради за 2014 рік.    

   Своєчасне виконання та збільшення показників сільського бюджету,  його дохідної та видаткової частин,  дало змогу провести належне  фінансування з бюджету сільської ради заходів на виконання плану соціально – економічного та культурного розвитку сільської ради на  2014 рік на, зокрема:

  - Здійснено ряд заходів з благоустрою сіл: впорядкування існуючого сміттєзвалища, ліквідація 3 стихійних смітників, прибирання прибережних смуг, розчистка вулиць сіл від гілля, побілка та фарбування автобусних зупинок, побілка дерев, прибирання прибудинкових територій, ремонт сільських доріг та розчистка їх від снігу, скошування бурянів, прибирання листя;

-  Поточний ремонт пам’ятників та обелісків, прибирання території біля них, фарбування та побілка огорож біля них, скошування бурянів;

- Ремонт автобусних зупинок та встановлення автобусної зупинки в селі Федірки;

- Ремонт дороги районного значення Ріпна-Соломна;

- Ремонт сільських доріг (вул. Кленова в с. Мирівка) ямковий ремонт в с.Ріпна;

- Ремонт опалення на Фапі с.Мирівка;

- Введено в дію вуличне освітлення в с. Федірки та Мирівка розширено мережу в с.Ріпна;

- Проведено заміну вікон в клубі с.Мирівка;

- Проведено ремонт каплиці в с.Федірки;

- Встановлено дитячий майданчик у ДНЗ в с.Ріпна

 

ІІІ. Головні завдання соціально-економічного та культурного розвитку  сільської ради на 2015 рік.

Головним завданням соціально-економічного та культурного розвитку  сільської ради на 2015 рік

має бути досягнення показників сталого економічного розвитку на території сільської ради, підвищення життєвого рівня населення ради, реалізація на території ради державної політики.

1. Основні заходи     

 соціально-економічного та культурного розвитку

Федірківської сільської ради на 2015 рік.

Зміст заходів

Строки виконання

 

 

 провести розчистку доріг від снігу                                     

січень-березень, грудень

 

 

провести вирубку порослі молодих дерев на кладовищах  сіл Федірки, Мирівка, Ріпна                                                            

січень - квітень

 

 

впорядкувати існуюче сміттєзвалище та ліквідувати стихійні смітники      

квітень

 

 

 

Виготовити паспорт на сміттєзвалище в с.Федірки,

с. Мирівка

квітень - жовтень

 

 

Виготовити проект землеустрою щодо відведення землі для створення полігону  ТПВ в с.Ріпна

квітень - жовтень

 

 

придбати  урни для сміття для установ, що фінансуються з бюджету  сільської ради

липень

 

 

Здійснити заходи щодо виготовлення містобудівної документації населених пунктів

квітень - жовтень

 

 

Придбати сирену та здійснити інші заходи щодо цивільного захисту населення

квітень - жовтень

 

 

Провести придбання необхідних матеріалів  для ДНЗ с.Федірки

травень

 

 

Провести придбання необхідних матеріалів  для ДНЗ с.Ріпна

квітень-жовтень

 

 

Продовжити роботи з проведення вуличного освітлення в селах Федірки, Мирівка, Ріпна

березень-грудень

 

 

провести поточні ремонти пам’ятників                         

квітень

 

 

провести ремонти сільських доріг                          

травень-жовтень

 

 

провести ремонт криниць громадського користування                                     

згідно з графіком  ремонту

 

 

провести аналізи води та дезінфекцію криниць                                               

весна-осінь

 

 

провести реконструкцію системи опалювання в адмін.будинку сільської ради

серпень-вересень

 

 

провести придбання оргтехніки для управління сільської ради та програмного забезпечення

серпень-вересень

 

 

побудувати місток на вул Миру в с.Ріпна

липень

 

 

надати матеріальну допомогу інвалідам війни до Дня Перемоги

травень

 

 

залучити безробітних на оплачувані громадські роботи з благоустрою а проводити доплату з сільського бюджету

весна-осінь

 

 

Вирішити питання про введення посад(2) працівників з благоустрою

квітень-жовтень

 

 

замінити вікна в клубах села Федірки та села Ріпна, провести в них ремонт фасадів, площадок та доріжок

червень-вересень

 

 

 

здійснити заміри опору ізоляції в електромережі та інші протипожежні заходи  в установах сільської рад

червень-вересень

 

 

 

Встановити вбиральні на кладовищах сіл Федірки, Мирівка та Ріпна

червень-вересень

 

 

 

2. Здійснити на території ради такі заходи:

Заходи з благоустрою:

- прибирання території,

- прибирання території біля пам’ятників,

- ліквідація стихійних смітників,

- впорядкування існуючих місць складування відходів,

- побілка дерев та огорож,

- організувати регулярне вивезення сміття;

- проведення роз’яснювальної  роботи серед населення щодо дотримання правил

                     благоустрою

       

Фінансова діяльність виконкому сільської ради :

- забезпечити виконання дохідної частини сільського бюджету,

- забезпечити надходження до спеціального фонду бюджету,

- провести фінансування  видатків сільського бюджету згідно із затвердженим рішення

                     сільської ради про бюджет.

Соціальний захист населення:

  • здійснювати на території ради заходи щодо забезпечення зайнятості населення, проведення громадських оплачуваних робіт,
  • проводити обстеження умов проживання мало захищених верств населення та організовувати надання їм необхідної допомоги,
  • здійснювати на території ради заходи щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату природного газу,  електроенергії та твердого палива,
  • здійснювати на території ради заходи щодо надання населенню адресних допомог, соціальної допомоги, одноразових допомог та співпрацювати з цих питань з відповідними районним службами,

-    профінансувати надання матеріальної допомоги мало захищеним  верствам населення     

      сільської ради,

               -   сприяти населенню в оформленні субсидій для відшкодування витрат на оплату  

                   природного газу,  електроенергії та твердого палива та інших соціальних виплат,

-   сприяти роботі соціальних працівників

Дотримання на території ради норм земельного та природоохоронного законодавства:

              -     здійснювати розгляд земельних спорів,

              -    здійснювати затвердження та погодження проектів землеустрою, погодження надання земель за межами населених пунктів

Виконання законодавства про звернення громадян, проведення особистого прийому громадян посадовими особами та депутатами ради, проведення виїзних прийомів громадян

Виконання заходів запобігання дитячій бездоглядності,проведення роботи комісією по роботі з молоддю та неповнолітніми

- Виконання заходів щодо забезпечення на території ради дошкільної освіти:

   Профінансувати належним чином ДНЗ с.Федірки та ДНЗ с.Ріпна,  в т.ч. харчування придбання матеріалів, енергоносії

Виконання заходів з нагоди святкування:

Новорічних та Різдвяних свят, Дня злуки, Дня захисника вітчизни, Міжнародного жіночого дня, Дня Перемоги, Дня захисту дітей,  Дня Конституції, Дня незалежності , Дня знань, Дня працівників сільського господарства, Дня місцевого самоврядування, днів села Федірки, Мирівка, Ріпна.

ІV.  Фінансове забезпечення програми.

       Виконання заходів, передбачених даною Програмою, має бути профінансоване за рахунок коштів сільського бюджету, субвенцій з вищестоящих бюджетів, коштів з інших, не заборонених законодавством джерел фінансування.

Сільський голова                             Л.Ф.Кучер

 

про хід виконання плану соціально-економічного розвитку 2014

Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої (позачергової) сесії

від 30 січня 2015 року    с. Федірки      № 726

 

Про хід виконання Програми

соціально – економічного та культурного

розвитку сільської ради на 2014 рік.

 

          Керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні, сесія сільської ради

                                             В И Р І Ш И Л А :

  1. Взяти інформацію про хід виконання  Програми соціально – економічного та культурного розвитку сільської ради на 2014 рік до відома.
  2. Зняти рішення сесії Федірківської сільської ради №320 від 25.12.2013р. «Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку сільської ради на 2014 рік» з контролю, як таке, що виконане.

                                               Сільський голова                                Л.Ф.Кучер

 

про план роботи

   Р І Ш Е Н Н Я

 двадцять шостої (позачергової)  сесії

від 30 січня 2015 року  с.Федірки     № 926

 

Про затвердження плану роботи

Федірківської сільської ради на

перше півріччя 2015 року.

 

          Керуючись пунктом 7 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», сесія сільської ради

                                             В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити план роботи Федірківської сільської ради на перше півріччя 2015 року.

                                                                                          (додається)

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря сільської ради

                                               Сільський  голова                                   Л.Ф.Кучер

 

П Л А Н

роботи Федірківської сільської ради

на перше півріччя 2015 року.

 

       1. Питання для розгляду на сесіях сільської ради  та на засіданнях постійних комісій сільської ради:

  • Про затвердження звіту про виконання бюджету сільської ради за 2014 рік;
  • Про сільський бюджет на 2015 рік;
  • Про хід виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку сільської ради за 2014 рік;
  • Про Програму соціально-економічного та культурного розвитку сільської ради на 2014 рік
  • Про внесення змін до рішення сесії сільської ради щодо місцевих податків;
  • Про зняття з контролю рішень сесій сільської ради

-     Земельні питання:

надання дозволів на виготовлення технічних документацій та проектів із землеустрою;

затвердження технічних документацій та проектів із землеустрою;

розширення меж населених пунктів

-     Затвердження цільових програм та заходів

                                                                          сільський голова, секретар сільської ради

                                                                          голови постійних комісій

 

2..Здійснення контролю за ходом виконання раніше прийнятих рішень сільської ради.

                                                                                          секретар сільської ради,

                                                                                          голови постійних комісій

 

3. Попереднє вивчення та підготовка питань на розгляд сесій сільської ради. 

                                                                                          секретар сільської ради,

                                                                                          голови постійних комісій

 

4.Сприяння депутатам сільської ради у здійсненні ними своїх повноважень:

      - організація виїзних прийомів громадян щосереди в селах Мирівка, Ріпна та Сербинів

                                                                                                      сільський голова, секретар сільської ради

 

5.Організаційно-методична допомога депутатам сільської ради в проведені зустрічей з виборцями та звітів перед ними.

                                                                                                     сільський голова, секретар сільської ради

 

6.Організаційно-масові заходи:

 - проведення новорічних та різдвяних свят

-  проведення свята з нагоди дня злуки

- проведення заходів з нагоди міжнародного жіночого дня

- проведення заходів з благоустрою

- проведення заходів з нагоди Дня Перемоги

- проведення заходів з нагоди дня села Мирівка

- сприяння дирекціям шкіл в організації свята з нагоди міжнародного дня захисту дітей

                                                                                                  сільський голова, депутати сільської ради

 

Сільський голова                          Л.Ф.Кучер

 

щодо звіту про виконання бюджету 2014

 Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої (позачергової) сесії

від  30 січня 2015 року  с.Федірки    №326

 

 

Про затвердження звіту про виконання

сільського бюджету за 2014 рік.

 

 Керуючись   пунктом 23 частини 1 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, частиною 4 статті 80 Бюджетного кодексу України,   сесія сільської ради

                                             В И Р І Ш И Л А :

        1.Затвердити звіт про виконання сільського бюджету за 2014 рік:

1.1. Про виконання загального фонду сільського бюджету за 2014рік в сумі:

- по доходах  771466,50грн.;

- по видатках 707679,89грн.;

- з перевищенням доходів над видатками 62786,61грн.

1.2. Про виконання спеціального фонду сільського бюджету за 2014рік в сумі:

- по доходах  171223,22грн.;

- по видатках 173469,00грн.;

- з перевищенням видатків над доходами 2245,78грн.

       2. Зняти з контролю рішення :

- двадцять першої  сесії сільської ради від 19.02.2014 року  №221 «Про сільський бюджет на 2014рік»;

- двадцять другої сесії сільської ради від 09.04.2014 року №222 «Про внесення змін до сільського бюджету на 2014рік»;

- двадцять третьої сесії сільської ради від 04.07.2014 року № 323 «Про внесення змін до сільського бюджету на 2014рік»;

- двадцять четвертої сесії сільської ради від 11.09.2014 року № 124 «Про внесення змін до сільського бюджету на 2014рік».

                     Сільський голова                            Л.Ф.Кучер

 

щодо змін у штатному розписі

Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої (позачергової)  сесії

від  30 січня 2015 року     с. Федірки     № 626

 

Про внесення змін до штатного

розпису закладів культури

Федірківської сільської ради.

          Керуючись рішенням сесії Федірківської сільської ради № 426 «Про сільський бюджет на 2015 рік», Бюджетним кодексом України, пунктом 23 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», сесія сільської ради

                                             В И Р І Ш И Л А :

  1. Внести з 1 лютого 2015 року  такі зміни до штатного розпису закладів культури

Федірківської сільської ради:

  1. Вивести зі штатного розпису 0,25 ставки художнього керівника Мирівського сільського клубу;
  2. Вивести зі штатного розпису 0,25 ставки художнього керівника Ріпнянського сільського клубу

        

            2.Головному бухгалтеру сільської ради внести відповідні зміни до штатного розпису та бухгалтерських документів.

           3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності та етики.

 

Сільський голова                           Л.Ф.Кучер

 

щодо змін до місцевих податків на 2015 рік

Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої (позачергової) сесії сільської ради

від 30 січня 2015 року  с.Федірки   № 126

 

Про внесення змін до рішення

сесії Федірківської сільської ради

№ 123 від 04 липня 2014р.

«Про місцеві податки на 2015 рік».

 

Керуючись Податковим кодексом України, Законом України «Про внесення  змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» від 28.12.2014р., пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія сільської ради

ВИРІШИЛА:

  1. Внести зміни до рішення сесії Федірківської сільської ради №123 від 04 липня 2014 року «Про місцеві податки на 2015 рік», виклавши пункт 1 у такій редакції:

     «1.Встановити на території Федірківської сільської ради місцеві податки та затвердити    

       їх ставки:

  1. Податок на майно (Додаток №1), який складається з:
  • Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (Розділ 1);
  • Транспортного податку (Розділ 2);
  • Плати за землю (Розділ 3).
    1. Єдиний податок (Додаток №2);
  1. Вважати Додатки №1, №2 невід’ємною частиною цього рішення.
  1. Термін чинності цього рішення до 31 грудня 2015 року.4.Контроль за виконанням даного рішення здійснює виконавчий комітет сільської ради та Волочиське  відділення Хмельницької ОДПІ».

Сільський голова                                                    Л.Ф.Кучер

 

Додаток № 1                                                                                   до рішення сесії сільської ради

№126  від 30 січня 2015 року

 

ПОДАТОК НА МАЙНО

 

Розділ 1. Встановлення ставок податку на нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки.

 

  1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості на території Федірківської сільської ради.

1.2 Визначення платників податку в разі перебування об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

  1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

1.4. Не є об'єктом оподаткування:

а) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням  сільської ради;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в тимчасових спорудах комерційного призначення та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

1.5. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

1.6. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

1.7. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.

1.8. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 70 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 150 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

1.8.1 Федірківська сільська рада встановлює пільги з податку, що сплачується на території Федірківської сільської ради, з об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб малозабезпечених категорій громадян, виходячи з їх майнового стану та рівня доходів відповідно до  Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям»,виключноза умови надання відповідних довідок, виданих уповноваженими установами.

1.8.2 Встановлюються пільги з податку, що сплачується на території сільської ради, з об'єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій України, статути яких зареєстровані у встановленому законом порядку, а також для установ та підприємств комунальної форми власності територіальної громади Федірківської сільської ради, засновником яких є Федірківська сільська рада.

1.8.3.Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

  • об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої цим рішенням;
  • об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

1.9. Ставки податку на 2015 рік:

Для житлової нерухомості:

1.9.1 Встановити, що для об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, ставки податку на нерухомість становлять:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – 1% мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр бази оподаткування;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – 1% мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр бази оподаткування;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) – 1мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр бази оподаткування

1.9.2 Ставки податку для об'єктів житлової  нерухомості, що перебувають у власності  юридичних осіб, встановлюються  у розмірі 1% мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

Для нежитлової нерухомості:

1.9.3 Ставки податку для об’єктів  нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, встановлюються у відсотках від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр:

а) будівлі готельні – 1%;

б) будівлі офісні –   1%;

в) будівлі торговельні - 1%;

г) гаражі – 0,5%;

ґ) будівлі промислові та склади – 1%;

д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки) – 2%;

е) господарські (присадибні) будівлі – 0%;

є) інші будівлі –0%.

1.9.4  Ставки податку для об’єктів  нежитлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб, встановлюються у відсотках від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр:

а) будівлі готельні – 1%;

б) будівлі офісні –   1%;

в) будівлі торговельні - 1%;

г) гаражі – 0,5%;

д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки) – 2%;

є) інші будівлі – 1%.

1.9.5 Пільгові категорії платників, передбачені підпунктами 1.8.1, 1.8.2 пункту 1.8 звільняються від сплати податку для об'єктів житлової та/або  нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб.

1.10. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

1.11. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого 
згідно з підпунктом 266.7.1 підппункту 266.7 Податового кодексу України, та відповідні платіжні реквізити Федірківської сільської ради за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

1.12. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 
1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

1.13. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з
1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив
право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

1.14. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта оподаткування і зараховується до сільського бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

1.15. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

Розділ 2. Транспортний податок

 

2.1. Платниками транспортного податку на території Федірківської сільської ради є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пункту 2. є об’єктами оподаткування.

2.2. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

2.3. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування.

2.4. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до  пункту 2.2.

2.5. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

2.6. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

2.7. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

2.8. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1  
січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому 
статтею 46 Податкового кодексу України з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

2.9. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

2.10. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

2.11. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

2.12. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

Розділ 3. Плата за землю

 

3.1 Платниками податку є власники земельних ділянок та землекористувачі у межах Федірківської сільської ради.

3.1.1 Федірківська сільська рада встановлює ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на території сільської ради.

До 25 грудня року, що передує звітному, рішення сільської ради щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам подаються відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки.

Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

3.1.2 Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ця норма не поширюється на бюджетні установи лише у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

 

3.2 Об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

 

3.3 Базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок, затверджена рішенням сесії Федірківської сільської ради №63 від 31 грудня 2010 року «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл Федірки, Мирівка та Ріпна», рішенням сесії Федірківської сільської ради №1126 від 30 січня 2015 року «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель села сербинів» , з урахуванням коефіцієнта індексації.

 

Пільги на земельний податок

3.5 Від сплати земельного податку звільняються наступні категорії фізичних осіб:

 - інваліди першої і другої групи;

- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

- пенсіонери (за віком);

- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

-  учасники Антитерористичної операції.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для вказаних категорій фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

- для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) - не більш як 0,25 гектара;

- для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

- для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

Від сплати податку звільняються на період дії  єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок  в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

 

3.6 Від сплати земельного податку звільняються наступні категорії юридичних осіб:

-  з 01.02.2015 по 31.12.2015р.  дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади комунальної форми власності, заклади культури, освіти, охорони здоров`я, соціального захисту, фізичної культури та спорту місцевої ради, заповідники, в т.ч. історико-культурні, національні природні парки, заказники (крім мисливських), парки державної та комунальної форми власності, регіональні ландшафтні парки, ботанічні сади, дендрологічні ї зоологічні парки, пам’ятки природи, заповідні урочища та парки – пам’ятки  садово-паркового мистецтва, органи держвної влади та органи місцевого самоврядування, органи прокуратури , заклади, установи та організації, спеціалізовані  санаторії України для реабілітації, лікування та оздоровлення хворих,  військові формування, утворені відповідно до законів україни, Збройні сили України та Державна прикордонна служба України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевимх бюджетів;

- санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

- громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством.

 

3.7 Не сплачується земельний податок за:

- землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

- земельні ділянки кладовищ;

- земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

 

3.8  Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

 Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникненняправа власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

3.9 Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.

Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій деклараціїна поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у  податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

У разі надання в оренду земельних ділянок, окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно. 

 

3.10.Орендна плата

3.10.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

3.10.2.  Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

3.10.3. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

3.10.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

3.10.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди на підставі затверджених Федірківською сільською радою річних ставок орендної плати за землю (у відсотках від нормативної грошової оцінки земельної ділянки), але річна сума платежу:

- не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

- не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки

 3.10.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

 

Секретар сільської ради                                 О.Похила

 

 

додаток № 2                                                                                   до рішення сесії сільської ради

№126 від     30 січня 2015 року

 

Встановлення ставок єдиного податку

 

  1. Платниками єдиного податку на території Федірківської сільської ради є суб'єкти малого підприємництва – фізичні та юридичні особи з податковою адресою у межах Федірківської сільської ради Волочиського району Хмельницької області, які відповідають вимогам спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності,  і які самостійно обрали даний спосіб оподаткування доходів та отримали свідоцтва платника єдиного податку.
  2. Федірківською сільською радою встановлюються ставки єдиного податку для першої і другої груп платників. Ставки єдиного податку для платників першої - другої груп встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
  3. Платники єдиного податку першої групи - це фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300 000 гривень;

Для першої групи платників  встановлюються ставки єдиного податку у розмірі 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, з розрахунку на календарний місяць.

4. До другої групи платників належать - фізичні особи-підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1 500 000 гривень.

Вичерпний перелік видів послуг, які розуміються як побутові послуги населенню, що надаються першою та другою групами платників єдиного податку, визначений пунктом 291.7 статті 291 Податкового кодексу України.

Ставки єдиного податку для другої групи платників встановлюються у  розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, з розрахунку на календарний місяць.

5.Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої та другої груп є календарний рік.

6.Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до Податкового кодексу України за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій.

 

Секретар ради                                 О.Похила

 

щодо акцизного податку

Р І Ш Е Н Н Я

 двадцять шостої(позачергової) сесії сільської ради

від 30 січня 2015 року  с.Федірки  №226

 

Про встановлення ставок акцизного податку з реалізованих суб’єктами господарювання

роздрібної торгівлі підакцизних товарів на території Федірківської сільської ради на 2015 рік.

 

Керуючись Податковим кодексом України, Законом України «Про внесення  змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» від 28.12.2014р., Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», пунктом 24 частини першої статті 26 та частиною першою статті 69  Закону  України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія сільської ради

ВИРІШИЛА:

  1. Встановити на території Федірківської сільської ради ставку акцизного податку з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у розмірі 5 (п’ять) відсотків від вартості (з податком на додану вартість).
  2. Визначити платниками акцизного податку осіб-суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів на території Федірківської сільської ради та підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного терміну подання декларації акцизного податку за місяць, в якому здійснюється господарська діяльність.
  3. Термін чинності цього рішення з 1 січня до 31 грудня 2015 року.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів.

 

Сільський голова                             Л.Ф. Кучер 

 

земельні питання 1,2,3

Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої (позачергової) сесії

від 30 січня 2015 року   с.Федірки    №1026

 

Про затвердження проекту із землеустрою

щодо відведення земельної ділянки в натурі ( на місцевості)

для ведення особистого селянського господарства

у власність гр. К.  

            Розглянувши заяву гр. К. (ідент. код ххх), який проживає в с.Федірки Волочиського району Хмельницької області про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в  с. Федірки, проект землеустрою та витяг з державного земельного кадастру, керуючись статтями 12,116,121, 123, 125, 126, 186 Земельного Кодексу України, статтею 21 Закону України «Про державний земельний кадастр», Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія сільської ради

В И Р І  Ш И Л А :

        1.Затвердити проект із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею

1,5000 га (кадастровий номер 6820988200:01:003:0006) без зміни категорії земель сільськогосподарського призначення  (рілля), з цільовим призначенням - ведення особистого селянського господарства – код 01.03 в селі Федірки гр. К.

      2. Надати гр. К. безкоштовно у власність вищевказану земельну ділянку.

     3. Гр. К. звернутись в реєстраційну службу Волочиського районного управління юстиції для отримання свідоцтва на нерухоме майно.

     4. Секретарю сільської ради внести необхідні зміни в облікові документи, інформувати Волочиське відділення МДПІ та на протязі 5 днів завірену копію рішення передати у відділ Держземагенства у Волочиському районі.

      5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питання соціально-економічного розвитку, землекористування та соціального захисту населення.

                  Сільський голова                                        Л.Ф.Кучер

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої (позачергової) сесії

від 30 січня 2015 року с.Федірки   №1126

 

Про затвердження проекту із землеустрою

щодо відведення земельної ділянки в натурі ( на місцевості)

для ведення особистого селянського господарства

у власність гр. Р.  

 

            Розглянувши заяву гр. Р. (ідент. код ххх), яка проживає в с.Федірки Волочиського району Хмельницької області про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в  с.Федірки, проект землеустрою та витяг з державного земельного кадастру, керуючись статтями 12,116,121, 123, 125, 126, 186 Земельного Кодексу України, статтею 21 Закону України «Про державний земельний кадастр», Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія сільської ради

 

В И Р І  Ш И Л А :

        1.Затвердити проект із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею

1,5000 га (кадастровий номер 6820988200:01:003:0007) без зміни категорії земель сільськогосподарського призначення  (рілля), з цільовим призначенням - ведення особистого селянського господарства – код 01.03 в селі Федірки гр. Р.

      2. Надати гр. Р. безкоштовно у власність вищевказану земельну ділянку.

     3. Гр. Р. звернутись в реєстраційну службу Волочиського районного управління юстиції для отримання свідоцтва на нерухоме майно.

     4. Секретарю сільської ради внести необхідні зміни в облікові документи, інформувати Волочиське відділення МДПІ та на протязі 5 днів завірену копію рішення передати у відділ Держземагенства у Волочиському районі.

      5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питання соціально-економічного розвитку, землекористування та соціального захисту населення.

                       Сільський голова                                        Л.Ф.Кучер

 

 

 Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої  (позачергової) сесії

від   30 січня 2015 року  с. Федірки  № 1226

Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель села Сербинів .

          Керуючись пунктом 23 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, сесія сільської ради

                                             В И Р І Ш И Л А :

  1.Затвердити Технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель села Сербинів  Федірківської сільської ради Волочиського району Хмельницької області.

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря сільської ради

 

                                              Сільський голова                                    Л.Ф.Кучер

 

бюджетне питання 1, та кошторис 2

  Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої (позачергової) сесії  сільської ради

 від 30 січня 2015року с. Федірки   № 4/26

 Про сільський бюджет на 2015 рік

 

           Відповідно до Закону України „Про Державний бюджет України на 2015 рік” та Бюджетного кодексу України, керуючись пунктом 23  статті  26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”  сільська  рада                                           

                    ВИРІШИЛА:

       1.Визначити  на 2015 рік:

           -  доходи сільського  бюджету у сумі  680991 грн., в тому числі доходи загального фонду сільського бюджету 658391грн., доходи  спеціального фонду сільського  бюджету  22600 грн., згідно з  додаток №1 цього рішення;

          - видатки  сільського бюджету у сумі 680991 грн., у тому числі видатки загального фонду сільського бюджету  658391грн.,  видатки спеціального фонду бюджету  сільського бюджету  22600 грн.

      2.  Затвердити бюджетні призначення  головним розпорядникам коштів  сільського бюджету  на 2015 рік, у тому числі по загальному фонду 658391грн.,  та  спеціальному фонду 22600 грн. згідно з додатком №3 до цього   рішення.

      3. Визначити  оборотний касовий залишок  бюджетних коштів сільського бюджету  у сумі  300 грн.

      4. Затвердити  перелік  захищених  статей видатків  загального фонду cільського бюджету на 2015 рік за їх економічною  структурою  відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України:

- оплата праці працівників бюджетних установ (код 2110);

- нарахування на заробітну плату(код 2120);

- придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів (код 2220);

- забезпечення продуктами харчування (код 2230);

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв (код 2270);

- поточні трансферти населенню (код 2730);

5. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право сільському голові отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:

- позики на покриття тимчасових касових розривів  сільського бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

      6.  Розпорядникам коштів сільського бюджету забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.

      7. Установити, що у загальному фонді сільського бюджету на 2015 рік до доходів належать надходження, визначені ст.69 Бюджетного кодексу України.

      8. Установити, що джерелами формування спеціального фонду сільського бюджету на 2015 рік у частині доходів є надходження, визначені статтями  691 та 71 Бюджетного кодексу України.

     9.Дозволити сільському голові в процесі виконання сільського бюджету за обгрунтованим поданням розпорядників коштів сільського бюджету здійснювати перерозподіл видатків за економічною класифікацією в межах загального обсягу функції.

Поточні видатки, пов’язані з утриманням бюджетних установ, можуть здійснюватися розпорядниками бюджетних коштів  у разі, коли відсутня прострочена заборгованість із заробітної плати.

   10. У виняткових випадках, в разі необхідності, здійснювати видатки на придбання   господарських, канцелярських товарів, медикаментів та продуктів харчування (КЕКВ 2200) за  готівку.

   11. Дозволити головним розпорядникам коштів сільського бюджету здійснювати централізовану закупівлю товарів, робіт і послуг для розпорядників коштів нижчого рівня з дотриманням процедур чинного законодавства.

    12. Додатки 1,3 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

    13. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів.

     Сільський   голова                                Л.Ф.Кучер

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

двадцять шостої (позачергової) сесії  сільської ради

від 30  січня  2015 року № 5/26 с. Федірки

Про затвердження штатного розпису та  кошторису видатків на утримання

органів місцевого самоврядування на 2015 рік.

 

      Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України №268 від 09.03.2006р. «Про упорядкування структури та умови оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів»,  ст.21  Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», п.23 частини 1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом  України  «Про Державний бюджет України на 2015 рік» та Бюджетним кодексом України, сесія   сільської  ради

                                                  ВИРІШИЛА:   

  1. Затвердити  штатний розпис та кошторис видатків на утримання органів місцевого самоврядування Федірківської сільської ради на 2014 рік (додаток  № 1,2).
  1. Виплачувати  Федірківському сільському голові допомогу на оздоровлення  у розмірі середньомісячної заробітної плати та матеріальну допомогу  для вирішення соціально-побутових питань у розмірі середньомісячної заробітної плати.
  1. Затвердити положення про преміювання працівників Федірківської сільської ради на       2015рік  (дод.3)

                 Здійснювати щомісячно преміювання сільського голови, секретаря сільської ради, відповідно   до їх особистого вкладу у загальні результати роботи у межах фонду

                 преміювання  та економії фонду оплати праці в розмірі п’ятнадцяти відсотків   посадових окладів.

 4. Додатки 1-3 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

 5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів.

           

                 Сільський голова                            Л.Ф.Кучер


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua